Tykkää meistä täälläf_logo
mekin tykkäämme Sinusta!

Seuraa meitä täälläInsta
mekin seuraamme Sinua!

 

Kaikki uusi ja ihana
sisäpiirikirjeessä!

 

Kuulemme myös
mielellämme
palautetta!

 

Asiakasedut
HiMOtar-kortilla

 

 

”Pakaratreeni parantaa terveyttä!

wake-up-kick-ass-repeatMinulla on tuttava, joka valittaa omasta isosta pepustaan. Hän ihastelee mun pebaa ja minä itse taas mietin, että kuinka monta kyykkyä pitäisi minun tehdä, voittaakseni geenit jotka varmistavat, että takamukseni ei kasvaisi palloksi? Haluan olla naisen näköisen nainen 🙂 Kun joskus 100 vuotta sitten aloitin balettitanssin jälkeen ohjata liikuntatunteja ja vedin joka viikko noin miljoona vatsa-pepputuntia, järkytyin kuullessani vahingossa asiakkaan sanovan ”No, vihdoin, meidän Svetalle tuli perse!” Jos nyt kuulisin saman, menisin halaamaan ja kysymään ”Ihanko totta? Voitko toistaa? Kiitos!”

Melkein kaikkialla on erilaiset vinkkejä pepputreenista, ja löysin jopa tälläisen opastuksen ”SuomiMiehen pakaratreeni”:

http://www.iltasanomat.fi/terveys/art-2000000544686.html

Paras osa, joka on mielestäni totta, on kuitenkin tämä:

”Pakaratreeni parantaa terveyttä!

Pakaralihas on yhteydessä selän alueella sijaitsevaan isoon jännekalvoon. Pakaralihas on siksi myös erittäin tärkeä selkää tukeva lihas. Luontainen selän tukivyösi vahvistuu. Lantion ja alaselän ryhti paranee. Kun pakarat vahvistuvat ja lonkankoukistajajat venyvät, alaselästä katoaa ylimääräistä notkoa. Kun vielä samalla treenaat hieman vatsalihaksia, saattavat pienet, jäytävät selkäkivut kadota kuin taivaantuuliin.”

Ja tälläinen treeni onnistuu monella tavalla monilla tunneilla, mm. Muokkaus, SKiNNY jeans workout, Piloxing ja Piloxing Barre, Twerk IT!, Twerk IT! Booty challenge, Dancehall Queen Style ja erityisesti selälle mahtavilla Burleskitanssilla ja Tribal Fusion Bellydance- tunneilla! Tervetuloa!

<3:lla, Sveta