Tykkää meistä täälläf_logo
mekin tykkäämme Sinusta!

Seuraa meitä täälläInsta
mekin seuraamme Sinua!

 

Kaikki uusi ja ihana
sisäpiirikirjeessä!

 

Kuulemme myös
mielellämme
palautetta!

 

Asiakasedut
HiMOtar-kortilla

 

 

 

kuvaJos terveellinen ruokavalio ei ole nautinnollista eikä tuo toivottuja tuloksia, ehkä se ei olekaan niin terveellinen? Myyttejä ja ihmereseptejä on pilvin pimein, jotenkin laihduttaminen jne. on ikuisesti kiinnostava aihe. Esim. joskus luin jostain, ettei klo 18.00 jälkeen saa syödä, muuten lihoo. Oho!  Lopetan tunnit klo 21 ja taatusti syön sen jälkeen! Asia on kuitenkin niin, että  2-3t ennen nukkumaanmenoa olisi viimeistään hyvä syödä. Näin palautuu, jaksaa ja saa nukkumatista kiinni! Päivän aikana syömisien välissä olisi hyvä olla min 3t ja max 5 t. Ja kun syö pieniä määriä, aineenvaihdunta pysyy vilkkaana, verensokerin taso tasaisena  ja jaksat hyvin pitkin päivää. Ja ruokaa on kaikki (paitsi puhdas vesi), jopa kahvi ja mehu. Ja juomisesta puheenollen: 2 litraa vettä päivässä on hyvä suunta. Parempi laskea kuitenkin 30 ml jokaiselle omalle kullanarvoiselle kilogrammalle. Eli jos painat 60 kg, päivässä tarvitset 1,8 l vettä. Mehut, keitot jne.  ei lasketa tähän. Ja tietysti jos on kuuma tai jos tanssit ja kuntoilet –  juo enemmän!

Jooga-lehdessä bongasin muuten tällaisen reseptin: joka aamu lasi lämmintä vettä puolikkaan sitruunan mehun kanssa. Tämä taikajuoma kuulemma vahvistaa immuniteettia, autaa painohallinnassa, puhdistaa ihoa ja auttaa välttämään nestehukkaa. Ensi maanantaista alkaen ajattelin kokeilla – katsokaa siis minua tunneilla ja päättäkää itse, toimiiko se 🙂 Siihen asti jatkan linjalla suklaa –jätski – enrgiajuomat! <3:lla S.