Tykkää meistä täälläf_logo
mekin tykkäämme Sinusta!

Seuraa meitä täälläInsta
mekin seuraamme Sinua!

 

Kaikki uusi ja ihana
sisäpiirikirjeessä!

 

Kuulemme myös
mielellämme
palautetta!

 

Asiakasedut
HiMOtar-kortilla

 

 

Yksi suosituimmista HiMOn tunneista on meidän oma konsepti SKiNNY jeans workout. Kesän jälkeen on joskus  tuskallista yhtäkkiä istua toimistolla tuolin päällä pitkiä aikoja! Tässä se siin on, ratkaisu ongelmaan, HiMOn mobiili GYM! Nämä 5 liikettä auttavat piristämään päivääsi ja pistävät ala-vartalon lihakset hommiin. Pystymme sujautumaan skinny jeansseihin syksyllä, mutta myös voimme paremmin! Tarvittavat välineet ovat: tuoli, hame, korkkarit, päätös jumpata ja pitää itsestä huolta. HiMOttaret, yes, we can!

2013-08-27 16.08.54

1. Seiso tuolin edessä, jalat lantion leveydellä, kädet ojennettuna eteen. Pyllistä hieman ja istu tuolin päällä niin, että polviin tulee 90 asteen kulma. Pidä painopisteesi kantapäiden päällä, selkä suorana, vatsa tiukkana. Nouse ylös ja toista 5-10 krt.

 

2013-08-27 16.23.16
2. Istu tuolin reunalla, laita kädet vyötärölle. Pidä selkä tosi suorana ja vatsa tiukasti sisällä. Nosta jalat koukussa tuolista irti. Purista polvet auki, laske kolmeen, avaa hetkeksi niin pitkälle kuin hameesi sallii ja purista uudestaan. Toista 5-10 krt. Tämä liike vahvistaa sisäreisilihaksia.

 

2013-08-27 16.19.413. Seiso yhdellä jalalla tuolin vieressä käyttäen sitä tukena.
Toinen käsi vyötarölle, vatsa sisään, selkä suoraksi – näytät upealta! Vie toista jalkaa takaviistoon niin ylös, että pakaralihakset jännittyvät. Palauta jalka toisen viereen ja tee uudestaan vielä 9 kertaa.
Toista toisella jalalla.

 

 

2013-08-27 16.09.53

4. Seiso selkä tuoliin päin ja laita yksi kaunis jalkasi tuolin päälle.Tee yhdellä jalalla kyykky nostamalla kädet eteen ja pitämällä koko painosi tukijalalla. Toista 5-10 krt.

 

 

 

 

2013-08-27 16.13.495. Istu tuolille selkä suorana ja irti selkänojasta. Tee sivulle taivutus niin pitkälle, että sormet melkein osuvat lattiaan. Rintakehä pysyy auki, säilytä hyvä ryhti! Nyt selkä- ja vatsalihaksesi toimivat.

P.S.: Jos kollegat katsovat sinua ihmetellen, älä huoli! Pyydä heitä mukaan ja tehkää yhdessä, niin kuin me tehtiin Minnan kanssa!