sivukuva uusi 2

HiMO julistaa haasteen!

HiMOttaret ovat tunnetusti timanttisen kovia mimmejä, ja sen
kunniaksi starttaamme maaliskuussa HiMOtar-haasteen!

Tässä haasteessa kilpailijoita ovat me itse ja palkinto on huima!
Tämä on hauskaa, piristävää ja erilaista, tämä on HiMOtar-haaste!

Idea on yksinkertainen: Jos sinulla on 0-1 viikkotuntia, tule 8 viikon
ajan tunneille 2 krt viikossa, eli yhteensä 16 kertaa ajalla 24.3.-18.5.!
Ja jos vaikka joudut johonkin ihanalle matkalle, tai sairastut ja
missaat käynnin­ peli ei ole menetetty!
Tule vasta,  kun taas pääset korvaamaan ja ota kerroista kiinni!
Meillä on aikataulussa uudet tunnit la-PILOXING,
su lyhytkurssi American Vintage Bellydance maaliskuussa
ja pe-su Body Perfection toukokuussa!

Tunneille voi osallistua ilmoittautumalla viikkotunnille (jos olet jo
esim. 1 viikkotunnilla, voit toiselle viikkokäynnille myös käyttää
korvauskertoja etukäteen, tai korvata jo tulleita poissaoloja jos
sellaisia jo on), tai ostamalla kertamaksuja.

Jos onnistut tässä – tottakai onnistut! – ansaitset maineen lisäksi
huikean palkinnon: 1 kuukauden ajan 19.5.-19.6. KAIKKI TUNNIT ILMAISEKSI!

Voit siis jatkaa omalla tunnillasi, jonka kertoja mahdollisesti käytit
haasteessa, ja käydä muillakin tunneilla vaikka joka päivä!
8 viikkoa, 16 tuntia, kilpailet vain itsesi kanssa!
Tälläistä mahdollisuutta ei ole missään muualla, joten ota haaste vastaan
ja ilmoittaudu mukaan!

No, entä jos muutenkin käyt vähintään 2 krt/viikko HiMOlla?
Naiset, me tunnemme teitä nimeltä, eli tiedämme ketä olette!
Terveyssuositus on 2- 4 krt/ viikossa, eli super-duper haaste teille on …

tatatatatam..jos käyt 2 kertaa- tulee 3, jos olet 3 tunnilla- tule 4:lle!!

Ja paitsi, että 1 kokonainen kuukausi tulee kaupan päälle,
te osallistutte ARVONTAAN!

HiMOn yhteistyökumppaanit haluavat kannustaa teitä liikkumaan,
tanssimaan antamalla mielettömän makeat lahjakortit!

Palkintona ovat:

3 kpl Piruetti kaupan lahjakortteja á 20€,
Hyvinvointi Sulon – kaupungin parhaan hemmottelupaikan –
lahjakortti 45 min lihaskalvohierontaan (arvo 43€) ja 60 min kuumakivihierontaan (arvo 70€),
ihastuttava Girly-laukku (arvo 72€) Boutique Fredasta,
lahjakortti arvolta 87€ (Timanttikasvohoito, joka on kirkastava,
puhdistava ja kosteuuttava, ja se sopii  kaikille ihotyypeille)
ihanalta yhteistyökumppaniltamme Kauneushoitola Yläkerta,
3 kpl Zalandon lahjakortteja á 50€,
meikkiopastus (arvo 80€) Make-up studio & Boutique So Stylish!

Miksi pitäisi osallistua?

Koska haluat olla terve, kaunis ja iloinen nainen. Kaikille 18­-64 -vuotiaille suositellaan liikuntaa ainakin 2-4 tuntia viikossa, joka sisältää sykkeen nostoa sekä lihaskuntoa ja liikkeenhallintaa ylläpitävää tai lisäävää harjoittelua, vaikkapa kuntosaliharjoittelua, jumppaa, venyttelyä tai tanssia.

Miksi suosituksia olisi hyvä noudattaa ja miten liikunta vaikuttaa?

Koska:

– Paljon liikkuvilla on oman kertomansa mukaan vähemmän masennusoireita,ja toisaalta vähän liikkuvat näyttävät sairastuvan useammin masennukseen kuin   paljon liikkuvat (kaikki HiMOn tunnit ja meidän koko jengi yhdistettynä on aurinkoinen piristys).

– Liikunnan vaikutusta eri syöpiin on tutkittu vähemmän, kuin sen vaikutusta muihin kansansairauksiin. Tiedetään kuitenkin, että liikunnan määrän kasvaessa riski sairastua rinta- ja paksusuolisyöpään pienenee (eli tule toisenkin kerran tanssimaan meille viikon aikana!).

– Säännöllinen liikunta näyttäisi vähentävän keuhkoputken tulehdusreaktiota ja perusflunssaa.

– Liikunta laukaisee myös stressiä ja parantaa stressin sietokykyä (erityisesti tähän auttavat Go Flow, Burleskitanssi sekä Body Ballet).

– Hikiliikunta parantaa verenkierto- ja hengityselimistön suorituskykyä. Ja näin liikunta ehkäisee aivoinfarkteja ja niiden aiheuttamia kuolemia kuten (Groove- a-go-go,  PILOXING, Dancehall Fever).

– Liikunta yhdistettynä vähäenergiseen ruokavalioon parantaa laihtumistulosta pelkkään ruokavalioon verrattuna. Laihdutuksessa ja painonhallinnassa tarvitaan siis aina myös ruokailutottumusten pysyvää muutosta. Energian kulutuksen lisääminen vähentää sisäelinten ympärille kertyvän rasvan määrää jopa silloin, kun liikunta ei johda painon vähenemiseen, mutta kehon koostumus siis muuttuu edullisemmaksi (kaikki tunnit ilman muuta!)

– Runsaasti liikkuvilla naisilla esiintyy vähemmän virtsankarkailua kuin vähän liikkuvilla (tähän erityisesti auttavat kehohallintatunnit, kuten Tribal Fusion Bellydance, Burleskitanssi, Body Ballet, Dancercise).

– Osteoporoosia eli luukatoa voidaan ehkäistä ja hidastaa liikkumalla: luun lujuutta edistävää liikuntaa ovat erityisesti vauhdikas liikunta, hyppely ja pomppiminen (PILOXING, SKINNY jeans workout, JAMMiNG in da club, Charleston-tanssi)

– Säännöllisesti liikuntaa harrastavat ihmisetnukkuvat paremmin. Ja ne, jotka nukkuvat hyvin, liikkuvat enemmän ja jaksavat paremmin.

Meidän tavoite siis on: terveet, kauniit, iloiset HiMOttaret!

Ilmoittaudu mukaan vastaamalla tähän sähköpostiin, ja lisäämme nimesi HiMOtar-haasteen listalle!